معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

درخشش ورزشکاران شهر ری در مجموعه ورزشی آزادی

ورزشکاران شهرری در دومین دوره مسابقات «قهرمان شهر، شهر قهرمان» نایب قهرمان شدند.

به گزارش معراج نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ، آیین اختتامیه دومین دوره از مسابقات قهرمان شهر و نخستین دوره رقابت‌های کلانشهرهای کشور موسوم به «قهرمانِ شهر، شهرِ قهرمان» با حضور وزیر ورزش، استاندار تهران، شهردار تهران و مقامات ارشد ورزشی و کشوری، در مجموعه ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد.  در این مسابقات ورزشکاران منطقه ۲٠ با کسب ۹ مدال طلا در۱٠ رشته ورزشی آقایان و ۳ مدال طلا در ۱٠رشته ورزشی بانوان توانستند عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند. 

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با اشاره به شناسایی استعدادها در این مسابقات گفت: از دل مسابقات «قهرمان شهر» استعدادهای برتر شناسایی شده و در اختیار باشگاه‌ها و سپس تیم‌های ملی قرار می‌گیرند. 

علیرضا زاکانی شهردار تهران هم در ادامه مراسم اظهار داشت: این حرکت، نشاط اجتماعی و رقابت همگانی در کشور ایجاد کرد، زیرا در آن یک میلیون نفر مشارکت داشتند. برگزاری مسابقات قهرمان شهر تنها مختص یک شهر نبود و بخش زیادی از مردم با یکدیگر رقابت و در قهرمان شهر مشارکت داشتند. 

شهردار تهران افزود: ما مفتخریم امروز یک کار جدی که در سال گذشته ابداع شد را با یک گام بلندتر جلو ببریم. در سال آینده نیز سعی داریم این رقابت‌ها را از لحاظ کمیت و کیفیت چه در تهران و سایر استان‌ها توسعه دهیم و کار را فراتر از مناطق جغرافیایی پیش ببریم تا سایر کشورها نیز این ایده را ترویج دهند. 

لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این مسابقات که با رژه ورزشکاران محلات، اجرای ورزش های آیینی و … همراه بود، ضمن تجلیل از قهرمانان مسابقات، از شهرداران مناطق یک، ۲٠ و ۱۸ تهران که با توجه به تعداد مدال های کسب شده رتبه برتر در مناطق را کسب نمودند، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر : ۱۴۰۲۱۲۰۳.۰۲