معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

گردهمایی دختران رای اولی در دانشگاه سوهانک برگزار شد

همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ۵ هزار دختر رای اولی که به سن تکلیف سیاسی رسیده اند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوهانک گردهم آمدند.

به گزارش معراج نیوز، بزرگ ترین گردهمایی دختران رای اولی شهر تهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مصطفی زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سید عباس جوهری رییس ستاد انتخابات استان تهران و جمعی از مدیران شهری و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوهانک برگزار شد.

وزیر کشور در این گردهمایی خطاب به نوجوانان گفت: شما نوجوانان و رای اولی‌ها راه ایمان و اخلاق، قدرت کشور را هموار خواهید کرد و با تلاش شما، مجلس قوی و ایران قوی ساخته می‌شود. شما شهروندان و جوانان قوی ان شالله روز جمعه ۱۱ اسفند به همراه خانواده و در استقبال پرشکوه همه شهدای عزیز که برای عزت ایران جانفشانی کردند، حضور خواهید یافت و  شرایط جدیدی را رقم خواهید زد.

وی افزود: شما رای اولی ها در حال الگو سازی برای همه جوانان هستید، با توجه به ولادت حضرت علی اکبر(ع) که ایشان نزدیکترین فرد به رسول الله به لحاظ اخلاق، منطق و عقلانیت بود. شما امروز به پیروی از حضرت علی اکبر(ع) و عقلانیت جوان ایرانی سرنوشت سازی می‌کنید، این عقلانیت امروز باید متکی بر عقلانیت آسمانی باشد؛ نه عقلانیتی که در دست سلطه گران عالم است.

شهردارمنطقه یک نیز در این گردهمایی با تبریک اعیاد شعبانیه، رسیدن نوجوانان به سن تکلیف سیاسی را یک رخداد مهم در زندگی آنها دانست که می توانند از این پس در سرنوشت کشور سهیم شوند و آینده کشور را بسازند.

شهردار منطقه یک گفت: از این پس شما در قبال آینده کشور مسئول هستید و نیاز است با آگاهی، دانش و شناخت سیاسی در این تصمیم گیری مشارکت کنید و پای صندوق های رای حاضر شوید.

گفتنی است دراین گردهمایی برنامه های متنوع فرهنگی همچون سرود نوجوان و حرکات ورزشی، قرائت میثاق نامه دانش آموزی، اجرای گروه دانش آموزی حاملان قرآن، مداحی، تقدیر از دانش آموزان برتر المپیادهای ورزشی و علمی، تجلیل از خانواده شهید علیرضا خدادادی و… برگزار شد.

کد خبر : ۱۴۰۲۱۲۰۴.۰۱