معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

اطعام بیش از دو هزار نیازمند در شب ولادت امام حسن(ع)

مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها از اطعام بیش از دو هزار نیازمند در شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) خبر داد.

به گزارش معراج نیوز، بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، شامگاه پنج شنبه پانزدهم ماه مبارک رمضان با اجرای همایش ضیافت نور و عرفان و برپایی سفره اطعام در مجتمع مختار سلیمانی واقع در منطقه ۱۸ تهران همزمان با سراسر کشور میزبان بیش از یکصد و پنجاه خانواده تحت پوشش این خیریه شد. فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی کشور با اعلام این خبر گفت: « بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها بیش از ۹۵۰ نمایندگی در سطح کشور دارد که با کمک و حمایت بیش از یک میلیون و ۳۲۰ خیر از خانواده های ایتام، بانوان بدسرپرست و بی سرپرست، بیماران و دانش آموزان نیازمند همچنین خانواده های زندانیان حمایت می کند.

چوپانی در ادامه اظهار داشت: « ۴۵۰ هزار نفر تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها هستند. به حمدالله سال گذشته توانستیم با کمک خیرین ۸ هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استانهای کم برخوردار توزیع کنیم، پیش بینی می کنیم امسال این تعداد به بیش از ۸ هزار سری برسد. در حال حاضر در حال آماده سازی اولین سری جهیزیه هستیم که همزمان با ولادت امام رضا(ع) به استان های کم برخوردار ارسال می شود.»

شرایط خدمت رسانی خیریه ها را فراهم می کنیم

یوسف مقدمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ تهران هم در این همایش با بیان اینکه شهرداری منطقه آمادگی حمایت از مجموعه های نیکوکاری و امدادرسانی دارد، اظهار داشت: « شهرداری یک نهاد خدمت رسان در حوزه اجتماعی است، ما تلاش می کنیم با فراهم کردن زیرساخت های لازم شرایط خدمت رسانی را برای نهادهایی همچون قرارگاه محرومیت زدایی خیریه آبشار عاطفه ها فراهم کنیم.» معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ در ادامه خاطر نشان کرد: « منطقه ۱۸ ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد و می تواند همکاری و مشارکت خوبی با قرارگاه محرومیت زدایی داشته باشد.»

کدخبر : ۱۴۰۲۰۱۱۷.۰۱