معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور: باید تولید را تبلیغ و قناعت را سبک زندگی قرار دهیم

حجت الاسلام مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در همایش مبلغان و سرگروه های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه شاخص گفت: « نباید دولت را حجیم کرد و انتظاری بیش از حد از دولت داشت، نباید مولفه ای رفتار کرد. باید الگوریتمی در این زمینه کشیده شود، باید تولید را تبلیغ کنیم و از سوی دیگر قناعت را سبک زندگی قرار دهیم.»

به گزارش معراج نیوز همایش مبلغان و سرگروه های تبلیغی و مدیران بقاع متبرکه روز سه شنبه۲۳ اسفند ماه در آستان متبرکه امامزاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد، حجت الاسلام خاموشی در این همایش اظهار داشت: « در دوران کرونا بیش از هزار میلیارد تومان اعانه جمع شد و فعالیت شما کامل زیر رصد مردم است و باید از از ظرفیت ها در این راه استفاده کرد، نباید دولت حجیم شود.» خاموشی همچنین به مبلغان و مدیران بقاع متبرکه توصیه کرد زبان دومی را از روسی و عربی گرفته تا هوسایی یاد بگیرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: « باید فضای مجازی را مدیریت کرد. در فتنه های اخیر خیلی ها فهمیدند که اینستاگرام بی سیم دشمن بود.» حجت الاسلام خاموشی در ادامه افزود: « خیلی ها منفعت شان در باز بودن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است، چرا که به اهدافشان در بهم ریختگی و هرج و مرج می رسند.»

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: «پلتفرم های خارجی نباید در ایران اجرا و استفاده شود، چرا که نمی توانیم بی سیم دشمنان را باز بگذاریم تا حرکت ما را حدس بزنند. امروز با استفاده از این پلتفرم ها و هوش مصنوعی، دشمن سعی بر نفوذ دارد، اما باید فرماندهی فضای مجازی در داخل کشور باشد.»

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: « بسیاری از کشورها در زمینه فضای مجازی محدود عمل می کنند و در بسیاری از کشورها مردم به راحتی به اینترنت دسترسی دارند. شبکه های مجازی و پلتفرم های خارجی بک آپ اطلاعات ما را دارند، بک آپ یعنی شناسنامه و اطلاعات ما از جمله مراکز نظامی. »

آمادگی ۲ هزار بقعه متبرکه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

 در حاشیه این مراسم حجت الاسلام نوروزپور مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از آمادگی بقاع متبرکه در نوروز گفت: « امسال دو هزار بقعه متبرکه آمادگی میزبانی و خدمت به زائران در نوروز و ماه مبارک رمضان را دارند.»

 وی در ادامه اظهار داشت: «امروز آخرین برنامه لازم الاجرا از سوی مدیران بقاع متبرکه ای که در مسیر اماکن زیارتی مانند مشهد مقدس یا اماکن گردشگری و سیاحتی هستند ابلاغ و اعلام شد.» حجت الاسلام نوروز پور از آمادگی اماکن متبرکه خبر داد و گفت: « تمامی شبستان ها، زائر سراها و مراکز اقامتی بقاع متبرکه آماده می شوند تا پذیرای مسافرین و زائران باشد.»

به گفته مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، برنامه های متنوعی برای آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان در بقاع مختلف برنامه ریزی شده است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: « خیمه های معرفت با حضور سخنرانان، مداحان در ایام عید و ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه کشور برپا هستند.»

کد خبر : ۱۴۰۱۱۲۲۳.۰۱