معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

حضور آبشار عاطفه ها در کنار دولت برای گره گشایی از مشکلات نوعروسان

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان البرز، به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها و کمک خیرین سراسر کشور ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان البرز اهداء شد.

به گزارش معراج نیوز، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور با حضور در مراسم اهداء جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار استان البرز ضمن اشاره به ایام فاطمیه، حضرت فاطمه (س) را الگوی همه بانوان دانست و گفت: « شروع زندگی این زوج ها با ایامی که به نام حضرت زهرا (س) همراه شده است. حضرت زهرا(س) به عنوان بزرگ بانوی هر دو عالم الگوی همه بانوان جهان است، بانوان جوان باید عطر وجودی حضرت فاطمه(س) و نگاه نورانی اش را بتوانند در زندگی خود داشته باشند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در ادامه افزود: نام این برنامه را جشن ازدواج نمی گذاریم، بلکه شروع یک زندگی در زیر سایه فاطمی و علوی برای تربیت فرزندانی مهدی باور و مهدی یاور می گذاریم.

حجت الاسلام صالحی خطاب به زوج های حاضر در این مراسم اظهار داشت: نسل دختران و پسران آسمانی با نگاه های معنوی و نگاه های کبریایی برای تربیت فرزندانی در مسیر دین و در مسیر معرفت اهل بیت(س) و قرآن کریم زندگی را شروع می کنید. تلاش کنید نسل خودتان هم مانند خودتان همراه با محبت و عاطفه باشند. نسل امروزی متاسفانه در دنیای غرب ماهیت زندگی و نوع زندگی خود را بر اساس یک فرمول شکلی و ظاهری بسته است، اما در نگاه دین ازدواج به معنای این است که زوجین در کنار هم مکمل همدیگر و تکمیل کننده همدیگر هستند برای اینکه بتوانند انسان پرور باشند و انسان تربیت کنند. انسانهایی که نگاهشان آسمانی و نگاهشان خدایی است، در  پرتو این نگاه آسمانی می توانند جامعه آسمانی و جامعه کبریایی را هم تشکیل دهند.

وی در ادامه  گفت: از طرف رئیس جمهور سلام ایشان و آرزوی بهترینا برای شما عزیزانی که در کنار هم مشق زندگی علوی و فاطمی را شروع کردید را تقدیم می کنم.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به شروع فعالیت آبشار عاطفه ها در خراسان رضوی بیان کرد: آبشار عاطفه ها از سرزمین نور و خراسان رضوی نشات گرفته است و در این سالهای متمادی از تولد این بنیاد پر از خیر و برکت، آبشاری بوده است از ترنم مهر و محبت به انسان هایی از جنس امام رضایی(ع)، تفاوتی هم نمی کند در کجای این کشور باشد. در خوزستان باشد یا در تبریز، در سیستان و بلوجستان باشد یا در استان البرز در هرجایی از این کشوری که محبین اهل بیت(س) و محبین پیامبراکرم(ص) باشند آبشاری از جنس محبت هم جاری است.

وی افزود. آبشار عاطفه به داخل کشور بسنده نکرده و از مرزها هم عبور کرده است. مهر و عاطفه کشورهای دیگر را هم دربرگرفته و بسیاری از کشورهای اسلامی هم مشمول این مهر و محبت رضوی از یاد آبشار عاطفه ها شده اند.

حجت الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: در دولت مردمی سیزدهم که افتخارش خادمی امام رضا(ع) است این بنیاد پر از خیر و برکت در کنار دولت برای گره گشایی از کار مردم همت می کند و در هر سفر استانی خادم امام رضا(ع)و خادم مردم در کنار دولت برای گره گشایی از مردم حضور دارد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور گفت: این نقش آفرینی و تبلور خدمت صادقانه را از طرف شما عزیزان و از طرف دولت از مجموعه بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها قدرشناسی می کنیم. امیدواریم که همه مجموعه های مشابه در سراسر کشور بتوانند الگو گیری و نقشه راه انتخاب شده در این مجموعه را برای خدمت رسانی بی منت به مردم عزیز کشورمان را نقش آفرینی داشته باشند. وی ادامه داد: در سفرهای استانی که مردم چشم به راه گشودن مسیرهایی برای حل مشکلاتشان هستند البته با کمک دولت و به همت خیرین و نیروهای مردمی و نهادهای بومی و خدمت گزار و حلقه های واسط و گروه های جهادی بتوان انشاالله حل مشکلات مردم عزیزی که مستحق بهترین ها هستند در طول سالها و ماههای آتی شاهد باشیم.

اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج های البرزی

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه اجتماعی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، هم در حاشیه این مراسم با اشاره به فعالیت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ از مشهد شروع کرد و در حال حاضر بیش از ۹۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد که بیش از ۳۰۰ هزار مددجو را تحت حمایت خود قرار داده است.

چوپانی درباره اهداف بنیاد بین المللی آبشارعاظفه ها اظهار داشت: هدف این بنیاد فقر زدایی در سراسر کشور است. آبشار عاطفه ها با هدف کمک به خانواده های ایتام، بانوان سرپرست خانوار، نخبگان تحصیلی، بیماران صعب العلاج، همچنین در بحث تحکیم بنیاد خانواده و اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند و کلاس های مشاوره برای زوج های جوان فعالیت می کند.

مدیر قرارگاه اجتماعی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها درباره اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند گفت: همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت که در استان های مختلف حضور پیدا می کنند، این بنیاد همسو و همگام با این این سفرها اقدام به برگزاری همایش اهداء جهیزیه به زوج های نیازمند در این استان ها دارد. در حال حاضر هم با حضور در استان البرز با اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان این استان تلاش کردیم تا کمکی به زوج های کم برخوردار داشته باشیم.

 چوپانی ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه ها را ۳۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این جهیزیه ها با همت خیرین استان البرز و خیرین سراسر کشور تهیه شده است که شامل اقلامی همچون: یخچال، فرش، گاز، ظروف آشپزخانه، و … می باشد که در راستای حمایت از تولید ملی همه این اجناس ایرانی و تو.لید کشور هستند.

کد خبر : ۱۴۰۲۰۹۱۷.۰۱