معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

کمک به ازدواج زوج های نیازمند/ افتتاح کارگاه تولیدی دستمال کاغذی به همت «آبشار عاطفه ها» در گلستان

همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور به استان گلستان و به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی در گلستان افتتاح و ١١٠ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

به گزارش معراج نیوز ، حجت الاسلام احمد صالحی در مراسم افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی اظهار داشت: این کارگاه باهدف اشتغالزایی افتتاح شده است، جوانان جویای کار، نیازمندان و افرادی که از لحاظ مسائل زندگی دارای محرومیتی هستند، می‌توانند با کمک ما و سرمایه کم، یک کارگاه کوچک با رعایت قوانین و کسب مجوزهای لازم ایجاد کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: یکی از نهاد های کمک به مردم، مجموعه بین المللی آبشار عاطفه ها است و شاهدیم که در هر استان با ایجاد کارگاهها و بکارگیری جوانان یک کار ارزشمند انجام داده و بار مشکلات معیشتی مردم را کم کرده است.

وی گفت: از مجموعه بین المللی آبشار عاطفه ها تشکر ویژه میکنیم که این ظرفیت را نه تنها در ایجاد اشتغال بلکه در اهدای جوایز، رفع مشکلات درمانی، آموزش خانواده ها و هر آنچه که بتواند مشکلات مردم را مرتفع کند و مسیر زندگی آنها را تغییر دهد ورود کرده است.

حجت‌الاسلام صالحی در رابطه با تعداد این چنین مجموعه ها در کشور بیان کرد: مجموعه های پای کار از قبیل، موسسات مردم نهاد، خیریه و خیران وجود دارد که با همت وزارت کشور و معاونت اجتماعی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: آبشار عاطفه ها جلودار این رزمایش و خدمت مومنانه بوده و از ظرفیت های خود برای امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش ظرفیت اجتماعی در بین مردم استفاده کرده که شایسته قدر دانی است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پایان گفت: برای آزادی زندانیان مالی هم یاری رسانی داریم که این هم جزو اقدامات این مرکز به شمار می رود که با استفاده از ظرفیت های مردمی، خیران و با کمک دولت بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

کمک به ازدواج ١٢١ هزار زوج نیازمند

محمد جواد فولاد پور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه سفرهای دولت به استان های کشور در جهت خدمت به مردم با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته است، به همین منظور بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه ها در راستای محرومیت زدایی اقدام به برگزاری رزمایش همدلی و اهدا جهیزیه به زوج‌های نیازمند کشور کرده است.
فولاد پور در ادامه بیان کرد: بحث ترویج ازدواج آسان از برنامه‌ها و اهداف بنیاد آبشار عاطفه ها است که در استان های مختلف برگزار می‌کنیم تا ذوق جوان ایرانی برای شروع زندگی را تحقق ببخشد.
مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه ها گفت: با کمک مسئولان نمایندگی آبشار در استان گلستان در جهت ازدواج آسان، مراسم ازدواج ١١٠ زوج نیازمند در این استان را همراه با اهدا جهیزیه با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان و خیرین در دانشگاه جامعه المصطفی برگزار شد. خوشبختانه به همت خیرین و همیاری مسئولان توانستیم همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان های مختلف کشور آئین اهدا جهیزیه و جشن ازدواج صدها زوج کم برخوردار را برگزار کنیم.
فولاد پور حرکت خیرخواهانه خیرین را نشان از نوع دوستی آنها دانست و افزود: خیرین انسان های بزرگی هستند که با انفاق خود با ما همراه می‌شوند و اعتماد می کنند، پس ما در جهت مسئولیت و امر الهی و امانتداری سعی می کنیم تا امانت خیرین را به نیازمند واقعی برسانیم.
وی با اشاره به اهداف این بنیاد گفت: بر اساس اهداف تعیین شده بحث خانواده از موضوعات این بنیاد است، ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی، در حوزه امداد رسانی، در حوزه بحران و در حوزه معیشت و رزمایش مومنانه و انجام کلیه امور امداد رسانی در هر عرصه ای فعالانه تلاش کردیم بتوانیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم. وی افزود:
اعضا ولایت مدار بنیاد سعی کردند با روحیه جهادی و همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند و در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.
فولاد پور خاطر نشان کرد: در طول ٢٣ سال فعالیت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه ها حدود چهار صد هزار نفر را در سطح کشور تحت حمایت گرفتیم و سعی میکنیم تا هر چه می گذرد اعتماد مردم و خیرین افزایش پیدا ‌کند.
مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها بیان داشت: سیر زندگی حضرت زهرا (س) و الگو گیری از بانوی دو عالم را ما سرفصل برنامه تشکیلاتی خود قرار دادیم تا بتوانیم نقش بنیاد را در حوزه خانواده پیاده سازی کنیم. الحمدلله به لطف خدا تا کنون ١٢١ هزار زوج جوان با کمک بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه ها توانستند زندگی خود را شروع کنند و این نشان از مشارکت و همکاری خیرین دارد.

کد خبر : ۱۴۰۲۰۹۳۰.۰۲