معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

به همت شهرداری منطقه ٢٠ انجام شد:برپایی میز خدمت به توانیابان در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

میز خدمت ویژه توانیابان شهرری با حضور معاون وزیر و مدیرکل بهزیستی کشور ، مدیر کل سلامت شهرداری تهران در مصلی امام علی (ع) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

به گزارش معراج نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠؛ میز ارتباط مردمی « رو در رو » با رویکرد حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی و به منظور رصد و پیگیری مشکلات توانیابان با حضور علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور و حمید صاحب مدیر اداره کل سلامت شهرداری تهران همچنین جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری در محل مصلی امام علی (ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برپا شد.

بنابر این گزارش همزمان با اعیاد شعبانیه و در راستای خدمت رسانی و تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین نهادها، سازمان‌ها و ادارات، با توانیابان و تسریع در روند پیگیری مطالبات و حل مشکلات آنها و بر اساس منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب پیرامون ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و لزوم پاسخگویی مسئولان، میز خدمتی جهت بررسی مشکلات و مسائل شهروندان توانیاب برگزار شد‌، تا مسئولین بتوانند ضمن جلب رضایت حداکثری مردم شریف کشور، از نزدیک و رو در رو مشکلات را استماع و بررسی نمایند.

لازم به ذکر است بسیاری از توانیابان با حضور در این محل مشکلات و خواسته هایشان را به صورت رو در رو با مسئولان در میان گذاشتند.

کد خبر : ۱۴۰۲۱۱۲۶.۱