معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

با اجرای همکاری میان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و مجموعه فروشگاه زنجیره ای رفاه اتفاق افتاد: تامین کالای اساسی ۳ هزار هیئت در ماه محرم

آئین امضاء تفاهم نامه همکاری میان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، عصر روز دوشنبه یکم مرداد ماه با حضور سید حسن میرکریمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، دکتر محمدرضا نمازی مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه و جمعی از مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران همچنین مسئولان فروشگاه رفاه برگزار شد.

به گزارش معراج نیوز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در این مراسم گفت: « اجرای امینانه موقوفات به باورها و اعتقادات مردم کمک می کند. بیش از ۸۰ درصد موقوفات به اجرای مراسم مذهبی و عزاداری ها اختصاص دارد. » وی با اشاره به عقد قرارداد با فروشگاه رفاه افزود: « امسال هم مانند سنوات گذشته با اعتباری بیش از یکصد میلیارد ریال با فروشگاه های رفاه تفاهم نامه امضاء کردیم. فروشگاه های رفاه، مجموعه ای شناخته شده، هستند به همین دلیل برای سهولت در تهیه اقلام مورد نیاز هیئات و مساجد آن را انتخاب کردیم.»

میرکریمی در ادامه اظهار داشت: « این تفاهم نامه به دنبال اجرای طرح شمیم حسینی انجام شد. در این طرح بن کارت هایی با حداقل اعتبار ۵۰ میلیون ریال در اختیار هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه های معرفی شده از سوی سازمان تبلیغات و امور مساجد قرار می گیرد. »

وی خاطر نشان کرد: « هیئات مذهبی در سه سطح تقسیم شده اند که با توجه به تعداد عزاداران و شاخص بودن هیئت مبالغ بن کارت ها هم افزایش پیدا می کند، ممکن است هیئتی بن کارت ۵۰ میلیون ریالی دریافت کند یا به هیئتی بن کارت ۲۵۰ میلیون ریالی اهدا شود.» در ادامه این مراسم دکتر نمازی مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه هم با تاکید بر اهمیت این اقدام گفت: « خوشحالیم که برای چندمین سال متوالی این اتفاق می افتد. با اجرای این تفاهم نامه هیئت ها میتوانند علاوه بر تخفیف فروشگاه با تخفیف ۸ درصدی اقلام مورد نیاز خود را از شعب فروشگاه های رفاه تهیه کنند. » وی در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح و استفاده از تخفیف ها باعث می شود تا هیئت ها اجناس خود را تا ۲۰ درصد ارزانتر خریداری کنند، افزود: « مسئولان هیئات و مساجد می توانند با مراجعه به فروشگاه های رفاه و ارائه بن کارت ها اجناس مورد نیاز خود مانند: برنج، گوشت، مرغ، شکر ، روغن و … را با قیمتی مناسب خریداری کنند.»

کد خبر : ۱۴۰۲۰۵۰۱.۰۱