معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

غرفه اداره کل اوقاف استان تهران میزبان شرکت کنندگان در جشن ۲۲ بهمن شد

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با برپایی غرفه در ضلع جنوب غربی میدان انقلاب میزبان شرکت کنندگان در جشن چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش معراج نیوز، سید حسن میرکریمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از ساعات اولیه برگزاری مراسم ویژه جشن بیست و دو بهمن در غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران حضور یافت. میر کریمی با تبریک فرارسیدن دهه فجر و یوم الله بیست و دوم بهمن گفت: « جشن دهه فجر، جشن ملی ما است که برکات و حسنات این انقلاب را بیشتر نمایان می کند. امسال جشن چهل و چهار سالگی انقلاب در حالی برگزار شد که شاهد این حرکت عظیم مردمی هستیم، حضور پر شور مردم در جشن امسال با وجود فتنه افکنی های اخیر دشمنان نشان دهنده عشق آنها به کشور و دیدگاهشان به انقلاب اسلامی است.»

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در ادامه اظهار داشت: « ما هم در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تلاش کردیم تا سهم ناچیزی در برپایی این جشن و شادی داشته باشیم و دستاوردهایی که در اوقاف داریم را به نمایش بگذاریم. امیدواریم هر سال بیشتر از سال قبل بتوانیم در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و مفاهیم اسلامی به مردم خدمت کنیم.»

لازم به ذکر است اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با برپایی غرفه های دستاوردهای وقف، جشن کودک و بازی، مشاوره حقوقی و طب سنتی، شهدای امنیت، واقعیت های مجازی و غرفه پذیرایی چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار مردم کشورمان جشن گرفت.

کد خبر : ۱۴۰۱۱۱۲۲.۱