معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها برگزار کرد:

مراسم تهیه و ارسال ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی به همت قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با حضور دکتر سعادت معاون بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، مهندس فیاض شهردار منطقه ۱۸ و فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها همچنین جمعی از مدیران و مسئولان نمایندگی های آبشار عاطفه ها در حسینیه سید الشهداء منطقه ۱۸ برگزار شد.

ارسال۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی به مناطق محروم

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها با اشاره به اجرای این برنامه گفت: «با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره اهمیت کمک های مومنانه، با کمک خیرین بیش از ۲۰۰۰ سبد کالا به ارزش ریالی هر سبد ۲ میلیون و هشتصد هزار ریال تهیه شد که  جهت توزیع به مناطق محروم استان لرستان و استان بوشهر ارسال می شود.» وی در ادامه درباره اهداف این خیریه مردم نهاد گفت: « بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها ۸۳۰ نمایندگی در سطح کشور دارد که با هدف کمک به ایتام، خانواده های بی سرپرست، نخبگان تحصیلی نیازمند، بیماران لاعلاج نیازمند و ازدواج آسان همچنین تهیه جهیزیه برای اقشار نیازمند تاسیس شده اند. محرومیت زدایی و فقر زدایی از مهم ترین اهداف این بنیاد است.» حدود ۱۱ هزار خانوار در سطح استان تهران و بیش از ۴۰۰ هزار نفر در کل کشور تحت پوشش بنیاد آبشار عاطفه ها هستند. مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها از اقدامات این بنیاد در دوران شیوع کرونا گفت: «از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از ۱۴ مرتبه رزمایش کمک های مومنانه برگزار کردیم که با اجرای آن در هر دوره صدها بسته کمک معیشتی و پک های بهداشتی و ضد عفونی بین خانوارهای تحت پوشش بنیاد توزیع شد، همچنین با کمک خیرین دهها کپسول اکسیژن و ویلچر تهیه و به استان های محروم ارسال شد.»

در ادامه این مراسم، دکتر سعادت معاون بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، اشاره ای به نقش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در محرومیت زدایی کرد و اظهار داشت: «خاستگاه آبشار عاطفه ها از شهر مشهد و جوار امام مهربانی ها است. این بنیاد مرکزی است که کارهای خیر را رقم می زند. حرکتی که آبشار عاطفه ها انجام می دهد صدقه نیست، بخشی از حرکت عظیم امام خمینی (ره) در کمک به نیازمندان است. اقدامی که شاهدش هستیم نوعی ایثار است که افراد و خیرین جهت کمک به افراد مستحق با گذشتن از خود انجام می دهند. »

کدخبر : ۱۴۰۰۰۶۰۶.۰۱