معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

پذیرایی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از زائران حرم امام خمینی (ره)

همزمان با سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با برپایی موکب یاوران روح الله (ره) در روزهای۱۳ و ۱۴خرداد ماه به زائران حرم مطهر امام خمینی (ع) خدمات رسانی می کند.

به گزارش معراج نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران، همزمان با سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی موکب یاوران روح الله (ره) اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران در روزهای۱۳ و ۱۴خردادماه آماده خدمت رسانی و پذیرایی به زائرین در حرم امام خمینی (ره)  می باشد.

بنابر این گزارش، این موکب با آماده سازی۷۰ هزار بطری آب معدنی، ۵۰ هزار عدد بستنی  و حدود ۸۰ هزار پرس میان وعده از زائران و شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پذیرایی می کند.

غرفه پاسخ به مسائل اعتقادی و مشاوره وقف هم  از دیگر بخش های این موکب به شمار می رود  که مبلغین متخصص این عرصه با حضور در این غرفه ، خدمات مشاوره ای را به زائران حضرت روح الله (ره) ارائه می نمایند.

همچنین غرفه کودک هم یکی دیگر از بخش های این موکب است که با حضور مبلغیاران متخصص و  با اجرای برنامه های متنوع با رویکرد قرآنی لحظات سرگرم کننده ای را برای کودکان فراهم می آوردند.

گفتنی است این موکب در خیابان یادگار امام و ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره)  برپاست.

کد خبر : ۱۴۰۲۰۳۱۳.۱