معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

شکست رژیم صهیونیستی غیر قابل ترمیم است

بیانات مقام معظم رهبری درباره فلسطین:

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، شکست رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی را ” غیر قابل ترمیم ” خواندند و فرمودند: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را برعهده غیرفلسطینی‌ها بگذارد.

ایشان با اشاره به حوادث بی‌سابقه اخیر در فلسطین و اذعان همه جهان به شکست رژیم صهیونیستی در این قضیه، تأکید کردند: این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی، یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بعد از حماسه شجاعانه جوانان فلسطینی، دیگر رژیم صهیونیستی قبلی نیست، افزودند: عامل این بلای بزرگ عملکرد خود صهیونیست‌ها است؛ چرا که وقتی شما درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذرانید، باید منتظر «طوفان» باشید. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به شرارت و خباثت رژیم اشغالگر گفتند: هیچ ملت مسلمانی در تاریخ معاصر با دشمنی به بی‌حیایی و بی‌رحمی رژیم صهیونیستی مواجه نبوده و به اندازه این ملت تحت فشار و محاصره و کمبود قرار نگرفته است؛ ضمن اینکه امریکا و انگلیس از هیچ دولت ظالمی به اندازه دولت جعلی حمایت نکردند.

نهضت فلسطین امروز سرزنده تر و آماده تر از همیشه است

 حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ( مدظله العالی) با بیان اینکه اسرائیل از غیظ کشورهای مانع دستیابی این رژیم به نیل تا فرات خواهد مُرد، به دولت‌هایی که سراغ قمار عادی‌سازی روابط رفته‌اند هشدار دادند که از شرط‌بندی روی اسب بازنده ضرر خواهند کرد.

رهبر انقلاب اسلامی احساس خطر قدرت‌های زورگو از تعالیم قرآن کریم را علت طراحی‌های آنها برای اهانت به این کتاب الهی خواندند و با تأکید بر اینکه راه مقابله با دخالت آمریکا و قدرت‌های زورگو، اتحاد کشورهای اسلامی و اتخاذ خط مشی واحد در مسائل اساسی است، گفتند: قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده، محکوم به باخت است چرا که نهضت فلسطین امروز سرزنده‌تر و آماده‌تر از همیشه است و رژیم غاصب، رفتنی و در حال مرگ است.

پیروزی و موفقیت در سایه‌ی مقاومت و ایستادگی به دست می آید

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای خالد مشعل -رئیس دفتر سیاسی حماس- و هیأت همراه، موفقیت‌های ملت فلسطین در سال‌های اخیر به‌ویژه اخراج رژیم صهیونیستی را از غزه، مرهون مقاومت و جهاد در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی دانستند و تأکید کردند: تنها راه تضمین‌کننده‌ی آزادی فلسطین و آینده‌ی مردم این کشور، ادامه‌ی مقاومت همراه با قدرت، حفظ وحدت و یکپارچگی و تمسک به اصول اساسی دین اسلام است.

ایشان با اشاره به شرایط سخت کنونی مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی افزودند: تجربه‌ی پنجاه سال گذشته نشان می‌دهد کوتاه‌آمدن در مقابل اشغالگران صهیونیست و مذاکره با آن‌ها وضع را بهتر نخواهد کرد و نتیجه‌ای جز تشدید فشارها ندارد. بنابراین پیروزی و موفقیت تنها در سایه‌ی مقاومت و ایستادگی به دست خواهد آمد.

مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: دشمنان ملت فلسطین امروز گرفتار مشکلات فراوان سیاسی و اقتصادی خود شده‌اند. آن‌ها دیروز از لبنان عقب‌نشینی کردند، امروز مجبور به خروج از غزه شدند و إن‌شاءالله ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت، اشغالگران را فردا از بیت‌المقدس نیز بیرون خواهند کرد.

ایشان افزودند: امریکا نیز با وجود قدرت‌نمایی‌های ظاهری و دروغین در خاورمیانه با شکست مواجه شده و در حال عقب‌نشینی است و ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت باید با توجه به این شرایط و حفظ هوشمندی به مسیر جهادی خود ادامه دهند.

کد خبر : ۱۴۰۲۰۸۱۷.۰۱