معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج های کم برخوردار استان سمنان

همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهور به استان سمنان و به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها یکصد و ده سری جهیزیه طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام احمد صالحی؛ رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، فاطمه چوپانی؛ مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی خیریه آبشار عاطفه‌ها و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری استان سمنان به زوج های نیازمند این استان اهداء شد.

به گزارش معراج نیوز، حجت الاسلام احمد صالحی در ابتدای این مراسم با اشاره به تلاش دولت در رفع مشکلات نیازمندان گفت: دولت سیزدهم همواره بر کاستن مشکلات مردم نیازمند مصمم است و در سفرهای ریاست جمهوری هم این نگاه به خوبی احساس می‌شود. 

وی افزود: در سفر به استان سمنان نیز درخواست های مردمی احصا و قطعا توجه به رفع مشکلات مدنظر قرار دارند. 

فاطمه چوپانی؛ مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی خیریه آبشار عاطفه‌ها هم در ادامه این مراسم گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد مقدس و به ریاست محمد جواد فولادپور تاسیس شد. از ابتدای سال گذشته تا کنون هزاران سری جهیزیه به زوج های نیازمند در استان های مختلف اهداء شده است. امروز هم همراه با برگزاری جشن ازدواج زوج های جوان تعداد ۱۱۰ سری جهیزیه شامل اقلام ضروری زندگی که همه این اقلام تولید کشور هستند به این زوج ها اهداء می شود. 

چوپانی مهم‌ترین هدف خیریه آبشار عاطفه‌ها را فقرزدایی و حمایت از خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها دارای ۹۰۴ نمایندگی در سراسر کشور است و بیش از ۴۵۰ هزار مستمری بگیر دارد. 

وی درباره اهداف این خیریه گفت: مهم ترین هدف خیریه آبشار عاطفه ها فقر زدایی است، خانواده‌های ایتام، زنان سرپرست خانواده و نخبگان نیازمند در حال تحصیل همچنین زوجهای جوان نیازمند جهیزیه افراد مورد هدف خیریه آبشار عاطفه ها هستند که با کمک خیرین در سراسر کشور و خارج از کشور از این افراد حمایت می کنیم. 

چوپانی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه امسال سال جهش تولید نامگذاری شده است بیان داشت: بنیادبین المللی آبشار عاطفه ها نه تنها امسال بلکه سال‌های گذشته در بحث اشتغال و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار یا خانواده های کم درآمد فعال بوده و نه تنها در زمینه اشتغال های خورد بلکه با راه اندازی کارگاه‌هایی مانند کارگاه دستمال کاغذی و سفره یکبار مصرف زمینه اشتغال افراد نیازمند بخصوص بانوان سرپرست خانوار را فراهم نموده است. ما با این کار خواستیم عزت نفس آنها حفظ شود و با توجه به سفارش مقام معظم رهبری که امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند قدم های محکم‌تری در این زمینه بر می داریم.

کد خبر : ۱۴۰۳۰۱۳۱.۰۱