معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

به همت خیریه آبشار عاطفه ها انجام شد: اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ساری همراه با افتتاح مرکز امور رفاهی

همزمان با دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان مازندران، مراسم افتتاح مرکز امور رفاهی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و جشن ازدواج 110 زوج نیازمند به همراه اهداء جهیزیه با حضور حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور و محمد جواد فولاد پور مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی کشور و حسین نژاد مدیر امور شعب استان مازندران همچنین جمعی از مدیران نمایندگی های خیریه آبشار عاطفه ها در شهر ساری برگزار شد.

به گزارش معراج نیوز، حجت الاسلام صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در این مراسم، زندگی آرام را مساله مهمی دانست و اظهار داشت: تعیین زندگی آرام و پر از عشق و زیبایی و جلوه‌های رحمانی مساله مهمی به شمار می‌رود.

وی افزود: تأمین زندگی پر از آرامش با تلاش صورت می‌گیرد، جوان ایرانی مستحق داشتن یک زندگی آرمانی و ایده آل است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه گفت: انسان هرجایی که باشد باید سعی کند فکر و نیت خیرخواهانه داشته باشد زیرا جامعه به نگاه‌های خیر اندیشانه نیاز دارد و باید تقسیم شادی و مهربانی را از اقدامات کوچک و ریز شروع کرد.

محمد جواد فولاد پور مدیرکل آبشار عاطفه‌ها هم در ادامه این رزمایش، حمایت و پشتیبانی از نیازمندان را امری مهم بیان کرد و گفت: جهش تولید با مشارکت مردمی محقق می‌شود و با مشارکت مردمی می‌توان بسیاری از مشکلات انسان‌ها را حل کرد.

وی با تاکید به دیدگاه قرآن درباره برکات مشارکت اظهار داشت: باید برای جذب مشارکت و رفع فقر گام برداریم، باید توجه داشته باشیم احسان و خیرات بلاها را از انسان دور می‌سازد و سبب گشایش احسان الهی می‌شود.

حسین نژاد مدیر امور شعب استان مازندران هم در حاشیه این مراسم سازمان های مردم نهاد در حوزه خیریه را بازوهای توانمند دانست و گفت: این خیریه ها می توانند بازوهای توانمندی برای دولت باشند و کنار دولت به نیازمندان کمک کنند و باری از دوش دولتمردان بردارند. البته دولتمردان هم در کنار حمایت از این خیریه ها می توانند کارهای اداری را تسریع داده و مسیر این خیریه ها را در دستگاه های دولتی هموار کنند.

وی افزود: خیریه آبشار عاطفه ها در ۱۴ سرفصل مانند جهیزیه، درمان، مستمری ماهانه، تامین وسایل زندگی و مسئله مهم نیازهای مردم کم بضاعت کمک می کند، این خیریه در واقع پلی است بین نیازمندان و خیرین.

حسین نژاد در پایان بیان کرد: در این رزمایش وسایل اولیه مورد نیاز زندگی به زوج های نیازمند اهدا می شود. ارزش ریالی جهیزیه هایی که برای نوعروسان در این مراسم تهیه شده است بین ۲۰ میلیون تومان تا پنجاه میلیون تومان است و همه این اقلام تولید داخل هستند.

لازم به ذکر است بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ از شهر مشهد شروع کرد و در حال حاضر بیش از ۸۵۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد.

کد خبر : ۱۴۰۳۰۲۲۸.۰۱