معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

حرکت شایسته بانوی شمشیرباز کشورمان تاریخ ساز شد

اعظم بختی بانوی شمشیر باز کشورمان پس از کسب مدال برنز در رشته اسلحه اپه زنان، در زمین مبارزه نماز خواند و سجده شکر به جا آورد.

به گزارش معراج نیوز، تا کنون بانوان بسیاری در رشته های مختلف ورزشی توانسته اند با کسب مقام های برتری نام کشورمان را بر زبان ها جاری کنند. ” اعظم بختی” بانوی شمشیر باز کشورمان، یکی از این بانوان است که چند روز پیش با حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه توانست با کسب مدال برنز مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

کسب مدال برنز توسط بختی در مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه را می توان اولین مدال رده بزرگسالان اپه زنان ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانست. موفقیت بانوان شمشیر باز کشورمان در این مسابقات ثابت کرد که بانوان در این رشته هم استعداد و توانایی کسب مدال را دارند. بانوی شمشیرباز کشورمان با خواندن نماز و سجده شکر بلافاصله بعد از اعلام نتایج در زمین مسابقه حرکتی شایسته را ثبت کرد و یکبار دیگر به جهانیان نشان داد حجاب مانعی برای موفقیت بانوان نیست.

لازم به ذکر است مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مرداد ماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار شد و اعظم بختی، مهسا پوررحمتی همچنین پریا ماهرخی اعضای تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی بانوان در این رقابتها بودند.