معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

به همت روحانی تلاشگر و خیرین استان فارس همزمان با ولادت رسول اکرم (ص) اتفاق افتاد:اهداء ۱۷ سری جهیزیه و دهها بسته پک تحصیلی به نیازمندان

همزمان با هفدهم ربیع الاول و روز میلاد رسول اکرم محمد مصطفی (ص)، به همت "حجت الاسلام محمد غلامی" روحانی تلاشگر مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرستان گراش از توابع استان فارس و منتخب مرحله شهرستانی مهرواره محله همدل، تعداد 17 سری جهیزیه و چندین دست لباس فرم همچنین پک تحصیلی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش معراج نیوز، این روحانی ۳۴ ساله اهل گراش استان فارس که همه دغدغه اش کمک به نیازمندان است، در راستای ترویج ازدواج آسان و کمک به زوج های نیازمند هم خدمات ارزشمندی همچون مشاوره های قبل از ازدواج و تهیه سیسمونی برای نوزادان خانواده های نیازمند انجام داده است. وی در طول ۸ سال فعالیت خیرخواهانه خود توانسته با کمک خیرین در تهیه و توزیع ۶۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کمک کند.

به همت حجت الاسلام غلامی و کمک خیرین همچنین تعداد ۱۷ سری جهیزیه (هر جهیزیه شامل: یخچال، جاروبرقی، لباسشویی، اجاق گاز، فرش، ظرف و پتو) آماده شد که همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) بین نوعروسان نیازمند و کم برخوردار توزیع شدند.

از دیگر اقدامات خیرخواهانه این روحانی فعال و تلاشگر می توان به تهیه و توزیع ۳۵۰ پک لوازم التحریر و ۱۱۰ لباس فرم مدرسه، همزمان با آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اشاره کرد.

کد خبر : ۱۴۰۰۸۰۲.۱