معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

کمک ۸۰ میلیارد ریالی خیرین آبشار عاطفه ها به محرومان کشور

همزان با عید مبعث نب اکرم (ص) و در آستانه سال نو کمک های خیرین به صورت بسته های کمک معیشتی توسط 13 تریلر از میدان آزادی به استان های محروم کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار معراج نیوز، محمد جواد فولاد مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه با اشاره به این اقدام خیرزین اظهار داشت:: «رزمایش نبوی و کمک مومنانه طرحی است که به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) در میدان آزادی تهران برگزار شد. با اجرای این طرح ۱۳ تریلی حامل بسته های معیشتی بارگیری و به نیازمندان استان های کم برخوردار کشور ارسال شد.» وی در ادامه با بیان اینکه هر یک از این بسته ها شامل: برنج، روغن، حبوبات و … است گفت: «بیش از ۱۰ هزار خیر با بنیاد آبشار عاطفه همکاری می کنند همچنین بیش از ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش خیریه آبشار عاطفه ها قرار دارند، خیرین در استان تهران و دیگر استان ها، پیرو منویات مقام معظم رهبری اقدامات ویژژزه ای مانند تهیه جهیزیه و مسکن همچنین تهیه دارو و اقلام ضروری بیماران در دوران کرونا اقدامات خوبی انجام داده است.

بیش از ۵ میلیارد تومان سهم خیرین تهرانی

فاطمه چوپانی مدیر بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در ادامه این مراسم با اشاره به استان هایی که بسته های معیشتی بین آنها توزیع می شود، اظهار کرد: « ارزش ریالی کمک ها در این طرح ۸ میلیارد تومان است که بخش عظیمی از آن به مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیرین تهرانی اهداء شده است. این بسته ها به زودی به دست خانوارهای نیازمند در استان هایی همچون: سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر و … می رسد.» طرح کمک های مومنانه همزمان با عید مبعث شروع شد و تا سال نو ادامه خواهد داشت. چوپانی در ادامه درباره فعالیت نمایندگی های بنیاد آبشار عاطفه ها گفت: « بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها ۸۰۰ دفتر نمایندگی در سراسر کشور دارد که از این تعداد ۱۶۰ دفتر در استان تهران واقع شده است. این دفاتر افراد نیازمند را شناسایی می کنند، می توان گفت بنیاد آبشار عاطفه ها پل ارتباطی نیازمندان با خیرین است.»

کد خبر : ۱۴۰۰۱۲۱۰.۱