معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

به کمک خیران تهرانی اجرا شد: اهداء ۱۵۰۰ سری جهیزیه به استان های محروم کشور

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع)، بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با کمک خیرین تهرانی، تعداد 1500 سری جهیزیه را جهت اهداء به نوعروسان استان های کم برخوردار توسط 12 دستگاه تریلی در غالب کاروان طی مراسمی صبح امروز سه شنبه 17 خرداد ماه از میدان آزادی به این مناطق ارسال کرد.

 به گزارش معراج نیوز، فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها ضمن اشاره به کمک های سالیانه این قرارگاه به نوعروسان نیازمند گفت: « هر ساله با حمایت و کمک خیرین برنامه اهداء جهیزیه به نوعروسان را در برنامه کاری خود داریم. امسال هم در آستانه ولادت باسعادت امام رضا(ع) با کمک خیرین تعداد ۱۵۰۰ سری جهیزیه به ارزش تقریبی هر سری ۸ میلیون تومان برای اهداء به نوعروسان نیازمند تهیه کردیم.» وی در ادامه اظهار داشت: « اقلام اهدایی به نوعروسان شامل: اجاق گاز، بخاری، جاروبرقی، فرش، پتو، سرویس قابلمه و دیگر اقلام مورد نیاز زندگی است که در راستای حمایت از کالای ایرانی همه اجناس ایرانی هستند. قیمت کل این اجناس حدود ۱۲ میلیارد تومان شده است که به نوعروسان نیازمند استان های کم برخوردار مانند: هرمزگان، سیستان و بلوچستان، زاهدان، اهواز، اردبیل و … اهداء می شود.»

بیش از یک میلیون و پانصد خیر در سراسر کشور با کمک به خیریه آبشار عاطفه ها سعی می کنند تا گره ای از مشکلات نیازمندان باز کنند که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر ساکن تهران هستند. چوپانی در ادامه سخنانش بیان داشت: « بیش از ۱۱ هزار نفر در استان تهران تحت حمایت این خیریه هستند که ماهانه سبد معیشتی، کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیل و اهداء جهیزیه همچنین کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از جمله کارهایی است که با کمک خیرین برای خانواده های تحت پوشش انجام می دهیم.»

آرامشم را از کار خیر دارم

 « نعیمه حاجی جرعه» از خیرانی است که در این مراسم شرکت کرده است. وی که ۱۳ کودک را تحت حمایت خود دارد در حاشیه این برنامه از فعالیت خیرخواهانه خود به خبرنگار معراج نیوز گفت: « در حال حاضر ساکن کویت هستم، البته خانه ای در تهران دارم و هر ساله برای رسیدگی به امور کودکان تحت حمایتم به ایران می آیم.» وی آبشار عاطفه ها را خیریه ای مردم نهاد دانست و افزود: « توسط یکی از دوستانم در ایران با این خیریه آشنا شدم همیشه دوست داشتم به نیازمندان کمک کنم معتقدم همه باید در حد توانمان سعی کنیم گره ای از مشکل همنوعان نیازمند خود باز کنیم.» این بانوی خیر در ادامه به تاثیر کار خیر در زندگی اش اشاره کرد و گفت: « ۶ فرزند دارم که خوشبختانه همه آنها نه تنها مشوق من در کارهای خیر هستند بلکه همواره سعی می کنند در کارهای خیرخواهانه سهیم شوند. آرامشی که امروز در زندگی دارم و موفقیت فرزندانم در کسب و کار را نتیجه دعای خیر نیازمندان و تاثیر کار خیر می دانم.»  

کد خبر : ۱۴۰۱۰۳۱۷.۱