معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

۵ هزار پک تحصیلی و دهها تبلت به دانش آموزان نیازمند اهداء شد

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریور ماه، بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، تعداد ۵ هزار پک تحصیلی و دهها تبلت را به دانش آموزان نیازمند اهداء کرد.

 به گزارش معراج نیوز، ” محمد جواد فولاد” مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در ابتدای این مراسم با اشاره به فعالیت های این خیریه اظهار داشت: «بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف محرومیت زدایی و تامین نیازهای خانواده های کم برخوردار در سطح کشور شروع کرد. این بنیاد ۸۳۰ نمایندگی در سطح کشور و ۱۵۰ دفتر نمایندگی هم در استان تهران دارد که به صورت جهادی در حال خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر جامعه هستند.» وی در ادامه گفت: «پک های تحصیلی که مشاهده می کنید، نشان از فرهنگ سازی احسان و انفاق و برگرفته از آیات الهی است. امروز مردم نیکوکار و خیرین در غالب پویش زنگ مهربانی، برای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مستعد در سراسر کشور کمک های غیر نقدی خود از قبیل کیف، لوازم التحریر، پوشاک و کفش و تبلت با عنوان رزمایش آوای مهر به خانواده های نیازمند اهداء کردند.» مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با اشاره به فعالیت های این خیریه گفت: «خوشبختانه خیرین در همه ایام با مشارکت خود سعی کردند تا کمک حال نیازمندان باشند. بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها نه تنها در بحث پک تحصیلی، بلکه در همه شرایط بحران مانند: سیل، زلزله و بخصوص در دوران شیوع بیماری منحوس کرونا در کنار پزشکان و کادر سلامت با حمایت های مالی و معنوی به یاری نیازمندان آمدند. خیرین ما همواره پایه کار هستند و در بحث ترویج ازدواج جوانان و مسائل فرهنگی و مذهبی حضوری چشمگیر دارند.»

اشتغالزایی خانواده های نیازمند

 فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها هم در ادامه این برنامه گفت: « با توجه به گستردگی مجموعه خیریه آبشار عاطفه ها در سراسر کشور، تا کنون برنامه های بسیاری مانند: تهیه و توزیع جهیزیه و اهداء سبد کالا و پک بهداشتی به خانواده های نیازمند را داشتیم. در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید این بنیاد تعداد ۵ هزار پک تحصیلی به ارزش تقریبی هر یک ۳۵۰ هزار تومان توسط خیرین استان تهران تهیه کرده است که بین خانواده های کم برخوردار استان های خراسان جنوبی، کردستان و کرمانشاه همچنین دیگر استانها توزیع خواهد شد.» وی در ادامه اشاره ای به بحث اشتغالزایی خانوارهای نیازمند داشت و افزود: « در بحث اشتغالزایی خانواده های تحت حمایت خیریه آبشار عاطفه ها سعی کردیم در مشاغل خرد با اعطای وام در بحث نقدی این عزیزان را یاری کنیم همچنین در مواردی با تهیه چرخ خیاطی و دستگاه قالی بافی زمینه اشتغال خانگی این افراد را فراهم آوردیم. »

تشکیل خیریه آبشار عاطفه ها اتفاق بزرگی بود

 سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان این برنامه ضمن قدردانی از حرکت عظیم مجموعه بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: « در بحث نیکی کردن به مردم خوشبختانه فضاهای خوبی ایجاد شده و مردم ما در این مورد پیش قدم هستند. تشکیل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها از اتفاق های بزرگی است که در طول عمر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم. این بنیاد با تشکیل گروههای مختلف در سراسر کشور تلاش کرد تا با اهداء پک های تحصیلی غم را از خانواده ها و دانش آموزان نیازمندان دور کند و آنها را به آینده امیدوار کند.» تقدیر از حامیان بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و برنامه دمام زنی همچنین مسابقه برای کودکان از جمله بخش هایی بود که در این برنامه اجرا شد. 

کد خبر : ۱۴۰۰۰۶۲۴.۰۲