معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

به همت خیرین استان تهران و بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها اتفاق افتاد: اهداء یک هزار ویلچر به معلولان مناطق محروم

همزمان با فرا رسیدن روز معلولین، مراسم اهداء یک هزار ویلچر به معلولان مناطق کم برخوردار، در غالب رزمایش همدلی با حضور دکتر هوشیار شهردار منطقه 18، حجت الاسلام نادری امام جماعت و کارشناس دینی و مذهبی جنوب تهران، فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی خیریه آبشار عاطفه ها همچنین جمعی از مسئولان ورزشی و شهری، توسط بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در ورزشگاه بدر برگزار شد.

 به گزارش معراج نیوز، فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی خیریه آبشار عاطفه ها با اشاره به حمایت این بنیاد از معلولان، گفت: « بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در طول ۲۰ سال فعالیت خود سعی نموده است با الویت خدمات رفاهی، درمانی، توانمند سازی و تحصیلی به جامعه معلولان خدمت رسانی کند. کارکنان بنیاد آبشار عاطفه ها در سراسر کشور بخصوص استان تهران با ۱۷۱ نمایندگی و ۳۰۵۰ عضو که همه این افراد بانوان تلاشگر هستند، سعی می کنند ضمن حفظ کرامت معلولان در حل مشکلات این عزیزان گام های موثری بردارند.» وی در ادامه با اشاره به اهداء یک هزار دستگاه ویلچر به معلولان مناطق کم برخوردار افزود: « با حمایت خیرین استان تهران توانستیم تعداد یک هزار دستگاه ویلچر و سبد کالا برای معلولان مناطق محروم و کم برخوردار کشور تهیه کنیم. تعدادی از این هدایا به معلولان استان تهران و بخشی هم جهت اهداء به این عزیزان در استان های سیستان و بلوچستان، کهگلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، بوشهر، لرستان، خرم آباد، خراسان جنوبی و خراسان شمالی، خوزستان، اردبیل، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کرمان تدارک دیده شده است.»

 چوپانی در ادامه ارزش ریالی هر ویلچر را ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: « قرارگاه محرومیت زدایی آبشار عاطفه ها نه تنها در بحث اهداء ویلچر، بلکه در حل مشکلات و مناسب سازی منازل این عزیزان متناسب با نیازشان کمک هایی را در طول فعالیت خود انجام داده است.» به گفته مدیر قرارگاه محرومیت زدایی آبشار عاطفه ها، بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها بیش از ۸۵۰ نمایندگی در سطح کشور دارد که حدود ۵۰۰ هزار نفر را در کل کشور تحت حمایت خود قرار داده است، همچنین بیش از ۱۱ هزار خانوار در استان تهران زیر چتر حمایت این بنیاد قرار دارند.

 در ادامه این مراسم دکتر هوشیار شهر دار منطقه ۱۸ بحث خیریه ها و موضوعات خیرخواهانه را از ضرورت های اصلی جامعه اسلامی برشمرد و گفت: « این اتفاق یک حرکت دو سویه است که هر دو طرف آن ارزشمند است. در یک سوی آن انسان های خیراندیشی حضور دارند که با حرکت انسان دوستانه و ارزشمند خود تلاش می کنند تا دست نیازمندان را بگیرند. ما به عنوان انسان هایی که در یک جامعه زندگی می کنیم وظیفه داریم به فکر اقشار کم برخوردار باشیم. اقدام خیریه آبشار عاطفه ها نه تنها جنبه منطقه ای بلکه جنبه ملی دارد. امیدوارم با کمک خیریه ها شاهد اتفاق های خوب در رابطه با محرومیت زدایی باشیم.»

کد خبر : ۱۴۰۰۹۰۹