به گزارش معراج نیوز، یوسف بهارلو، مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران اعلام کرد: دریافت وجه هنگام ثبت نام ممنوع است.
وی اظهارکرد: اگر مدرسهای هنگام ثبتنام پول خواست، حتماً اولیای دانشآموزان گزارش بدهند تا برخورد کنیم.
بهارلو گفت: پس از گزارش خانوادهها مسأله در اسرع وقت بررسی و طبق قوانین و مقررات موجود با تخلفات برخورد خواهد شد.

اخبار دیگر
روایت برادران تیموری از تلاش برای موفقیت
حضور شهردار باقرشهر در جمع عزاداران حسینی
در پاسخ به مطالبات مردمی شهردار باقرشهر پیگیر وضعیت آب و فاضلاب محلات شد