معراج نیوز

پایگاه خبری معراج نیوز

انتصاب علی‌اصغر ولایتی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع مشورتی نظام مسائل کشور

حکم انتصاب علی‌اصغر ولایتی در جلسه‌ای که با حضور حمزه صفربیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور و اعضای کمیسیون اقتصادی مجمع برگزار شد، توسط حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مجلس اعطا گردید.

در این جلسه باقری بنابی ضمن قدردانی از عملکرد مجمع مشورتی نظام مسائل در انتقال مسائل، مشکلات و ظرفیت‌ها در حوزه‌های تخصصی به نمایندگان اظهار امیدواری کرد که این جمع نخبگانی با پژوهش و نقش‌آفرینی میدانی بتواند از مشکلات کشور با رویکرد علمی کم کند.
گفتنی است مجمع نظام مسائل کشور در مجلس با داشتن ۱۰ کمیسیون تخصصی به‌عنوان بازوی تصمیم سازی در راستای احصا و شناسایی مشکلات اقتصادی و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی در جهت حل مسائل و مشکلات کشور با مشارکت جمع تخصصی و نخبگانی فعالیت می‌کند.
هدف مجمع در کمیسیون اقتصادی به‌کارگیری خرد جمعی و نخبگانی در تصمیم سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به‌صورت یک فرایند خاص در دولت و مجلس است که در کنار مسئولین برای حل مسائل استانی و ملی با رویکرد تعاملی با اساتید علم اقتصاد، اصناف و بازاریان، اتاق تعاون، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف و وزارت امور اقتصادی و دارایی با نگاه عمیق به تأکیدات و تدابیر اقتصادی مقام معظم رهبری (مدظله) تلاش می‌کند.

علی‌اصغر ولایتی از فعالان اقتصادی و بانکداری اسلامی بوده و عضویت در اتاق عملیات اقتصاد مقاومتی خاتم الاوصیاء، ریاست کارگروه اقتصاد مقاومتی منطقه ۱۲ تهران، مشاور مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر، عضویت در کمیته ایثارگران شبکه بانکی کشور و قائم‌مقامی شبکه اقتصادی شتاب را در کارنامه خود دارد.

کد خبر : ۱۴۰۲۱۰۰۶.۰۱