به گزارش معراج نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابراهیم کوه نژاد گفت: همزمان با فرارسیدن ایام وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ، اهتزاز70 تخته پرچم مشکی در پل های سواره رو،اهتزاز یک پرچم پایه بلند مشکی در ضلع جنوب حرم ،نصب 7000 متر ریسه پرچمی مشکی در معابر و میادین اصلی ،اکران و نصب 25 تخته بنر ، نصب 2 نما پرچم در میادین حضرت عبدالعظیم(ع) و بسیج مستضعفین، همچنین نصب 60 تخته پرچم پایه چراغی و400 تخته پرچم 70*120 انجام شد.
وی ادامه داد: در همین راستا اکران طرح وفات آن حضرت بر روی 5 نمایشگر و نصب 8 عدد کتیبه در میادین نماز، هادی ساعی، حضرت عبدالعظیم(ع)، امام هادی(ع) و شهید مدرس انجام شده است.


اخبار دیگر
مدیرکل حوزه شهرداری تهران در اجتماع بزرگ مردم شهرک شهید محلاتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع): مساجد و هیئت های مذهبی شعار «ورود ایرانی و سگ ممنوع» را به «ورود آمریکایی ممنوع» تبدیل کردند / نتیجه مذاکره با آمریکا چیزی جز خسارت در پی ندارد
معاون امور بین الملل حوزه علمیه استان تهران خبر داد: میثاق بزرگ بین المللی یاوران ولایت در رواق کشور دوست برگزار میشود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: ستاد آمادهسازی برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید آیت الله خامنه ای تشکیل شده است